Stichting ZON

/imagecache/original/uploads/2020/08/zon1-1.png
Het jaar 2020 staat voor Kiwanis Wouw Zoomvliet in het teken van steun aan Stichting ZON ( Zorg Onderwijs Nu)

Stichting ZON biedt een ontwikkelingsgerichte vorm van dagbesteding voor (meervoudig) beperkte kinderen van 0 tot en met 12 jaar. Het belangrijkste is de integratie tussen reguliere leerlingen en de leerlingen van de ZON groep. De kinderen van ZON worden uitgedaagd en geprikkeld door de reguliere leerlingen en de reguliere leerlingen leren dat iedereen erbij hoort en hoe dat kan. Een school die immers leert dat niemand buitengesloten wordt, bereidt voor op een samenleving waar iedereen bij hoort.

Ambitie is dit op te zetten voor de regio West Brabant en Zeeland.

Verdere informatie vind U op de website van Stichting Zon:

Website ZON

/imagecache/original/uploads/2020/07/image001-002.gif

Middels onze fundraising activiteiten hebben wij als doel gesteld een bedrag van € 7.500,-- op te halen voor de Stichting ZON. Omdat de specifieke activiteiten van ZON door de Stichting Het Gehandicapte Kind gesteund gaan worden zal deze stichting middels de plusregeling onze fundraising bijdrage verdubbelen tot een mooi bedrag van € 15.000,-- Het bedrag dat wij mede met uw hulp ophalen zal benut worden voor de aanschaf van een Snoezelhoek bij basisschool de Rode Schouw in Halsteren en een tovertafel bij basisschool de Kreek in Bergen op Zoom. Verder kijken we naar buitenmateriaal zoals een schommel of aangepaste fietsen.

Stichting het Gehandicapte Kind