Sponsormogelijkheden Kiwanis Golf 2023

Hoofdsponsor 1 € 1.500,-
Sponsor krijgt:
Op alle zich daarvoor lenende uitingen een prominente vermelding. Een tee-box met daarop een reclamebord dat 2 dagen blijft staan. Naam op de vlaggetjes bij 18 holes. 4 deelnemers in de wedstrijd en/of clinic, prominente vermelding op de website van Kiwanis, prominente vermelding in het programmaboekje en op de uitnodigingsbrief met inschrijfformulier. Uw bedrijfslogo op beeldschermen in het clubhuis. Lunchpakket voor de wedstrijd, een barbecue inclusief vrij drinken (koffie, thee, fris, bier en wijn) om verder informeler met relaties te netwerken. Per deelnemer een doosje Callaway ballen.

Hoofdsponsor 2 € 1.500,-
Sponsor krijgt:
Op alle zich daarvoor lenende uitingen een prominente vermelding. Een tee-box met daarop een reclamebord dat 2 dagen blijft staan. Golfballen met eigen bedrijfslogo voor alle deelnemers. 4 deelnemers in de wedstrijd en/of clinic, prominente vermelding op de website van Kiwanis, prominente vermelding in het programmaboekje en op de uitnodigingsbrief met inschrijfformulier. Uw bedrijfslogo op beeldschermen in het clubhuis.

Hoofdsponsor 3 € 1.500,-
Sponsor krijgt:
Op alle zich daarvoor lenende uitingen een prominente vermelding. Een tee-box met daarop een reclamebord dat ruim 2 dagen blijft staan. Een bedrijfsvlag aan een vlaggenmast bij de ingang (of beachflag). 4 deelnemers in de wedstrijd of clinic en een prominente vermelding op de website van Kiwanis, prominente vermelding in het programmaboekje en op de uitnodigingsbrief met inschrijfformulier. Uw bedrijfslogo komen op beeldschermen in het clubhuis.

Hoofdsponsor 4 € 1.500,-
Sponsor krijgt:
Op alle zich daarvoor lenende uitingen een prominente vermelding. Een tee-box met daarop een reclamebord dat ruim 2 dagen blijft staan. Voor alle deelnemers een potloodje en pitchfork met uw bedrijfsnaam/logo. 4 deelnemers in de wedstrijd of clinic en een prominente vermelding op de website van Kiwanis, prominente vermelding in het programmaboekje en op de uitnodigingsbrief met inschrijfformulier. Uw bedrijfslogo komen op beeldschermen in het clubhuis. Lunchpakket voor de wedstrijd, een barbecue inclusief vrij drinken (koffie, thee, fris, bier en wijn ) om verder informeler met relaties te netwerken. Per deelnemer een doosje Callaway ballen.

Hit the green tafelsponsor € 1.500,-
Sponsor krijgt:
Een reclamebord dat ruim 2 dagen blijft staan op de “hit the green” hole. 4 deelnemers in de wedstrijd of clinic, vermelding op de website, vermelding in het programmaboekje. Uw bedrijfslogo op beeldschermen in het clubhuis. Lunchpakket voor de wedstrijd, een barbecue inclusief vrij drinken (koffie, thee, fris ,bier en wijn) om verder informeler met relaties te netwerken. Per deelnemer een doosje Callaway ballen.

Heren Tee sponsor  € 1.000,00
Sponsor krijgt:
Een heren tee-box met daarop een reclamebord dat ruim 2 dagen blijft staan, 4 deelnemers in de wedstrijd of clinic, vermelding op de website, vermelding in het programmaboekje. Uw bedrijfslogo op beeldschermen in het clubhuis.Lunchpakket voor de wedstrijd, een barbecue inclusief vrij drinken (koffie, thee, fris, bier en wijn) om verder informeler met relaties te netwerken. Per deelnemer een doosje Callaway ballen.

Dames Tee sponsor  € 625,00
Sponsor krijgt:
Een dames tee-box met daarop een reclamebord dat ruim 2 dagen blijft staan, 2 deelnemers in de wedstrijd of clinic, vermelding op de website, vermelding in het programmaboekje. Bedrijfslogo op beeldschermen in het clubhuis.Lunchpakket voor de wedstrijd, een barbecue inclusief vrij drinken (koffie, thee, fris, bier en wijn) om verder informeler met relaties te netwerken. Per deelnemer een doosje Callaway ballen.

Basis sponsorpakket (bedrijfsdeelname) : € 750,00
Sponsor krijgt:
Vermelding op de website, vermelding in het programmaboekje, 4 deelnemers aan de wedstrijd of clinic. Bedrijfslogo op beeldschermen in het clubhuis en op de sponsorbanner.

privé deelname wedstrijd: € 175,00
Deelnemer krijgt:
Deelname aan de wedstrijd. Lunchpakket voor de wedstrijd, deelname aan een barbecue inclusief vrij drinken (koffie, thee, fris, bier en wijn) om verder informeler met relaties te netwerken. Per deelnemer een doosje Callaway ballen.

privé deelname clinic: € 125,00
Deelnemer krijgt:
Deelname aan een 2,5 uur durende clinic olv een golfpro. Deelname aan een barbecue inclusief vrij drinken (koffie, thee, fris, bier en wijn) om verder informeler met relaties te netwerken. Per deelnemer een doosje Callaway ballen.

privé deelname BBQ €75,00

Sponsor Longest drive (heren), bijdrage € 150,-
Sponsor krijgt:
Gelegenheid om zelf de prijs uit te reiken tijdens de barbecue. De prijzen worden verzorgd door de Kiwanis Club. Deze vorm van sponsoring alleen in combinatie met sponsoring van een heren tee of dames tee.

Sponsor Neary (dames, heren), bijdrage € 150,-

Sponsor Longest drive (dames), bijdrage € 150,-